miercuri, 31 iulie 2013

Rochie + Pantofi + Bilutze = Love

Madalina ne-a vazut,ne-a placut si ne-a cerut ajutorul pentru completarea tinutei ei.
Am vazut cele doua piese: rochia si pantofii:



Am gandit asa: majoritatea Bilutzelor in culorile si modelul pantofilor, una cu modelul tocului (nu trebuia ratat) si una in culorile si modelul rochiei.


 


 Am folosit panglica satinata in parte de sus, pentru a regla lungimea colierului.
Fiind o rochita cu prinderea in spatele gatului,nu vroiam sa devina prea incarcata zona. Am facut probe cu Madalina si ne-a mai ramas o Bilutza :)

Si cum nimic nu se pierde, totul se transforma...am incropit si un Inel :)



Poate ca la prima vedere rochia si pantofii nu aveau prea multe in comun dar cred ca acest set Unic si special pentru Madalina, a reusit sa completeze tinuta inspirata de anii '50.



Indrazneste si tu!
Fa combinatii inedite, iar eu te ajut sa le completezi armonia cu Bilutze special pentru tine si tinuta ta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu