miercuri, 9 octombrie 2013

Cum a fost la "V for Verde" :)

In week endul 28 - 29 septembrie am fost la " V for Verde, targul mintilor deschise, editia a II a".
Ne-am pregatit pentru acest eveniment impreuna cu SOPHYTO® , un colaborator pe care deja il cunoasteti :)

Am facut planul: in centru decor si prezentare, stanga Sophyto, dreapta Bilutzele.



Pe la 22:30... eu nu terminasem de pozat Bilutzele noi si cum lumina naturala era greu de gasit...improvizam :)








Am ajuns acolo, am aranjat totul si asa a aratat: Cosmetice organice si bijuterii unicat... combinatia perfecta :D

Spiritul celor doua zile? cam asa...

Am zambit si m-am bucurat de fiecare vizitator, le-am multumit cu recunostinta tuturor celor care au si plecat cu Bilutze si abia astept urmatorul eveniment la care sa iesim in lume, sa ne intalnim cu voi :D

Mai multe fotografii AICI

Cu drag, Elly :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu