vineri, 20 septembrie 2013

Vineri 13, 2013... septembrie...

Dupa  Marti 13, 2013 ..august.. (in caz ca nu ai vazut postarea, incearca, posibil sa iti placa) programat si cadou de ziua mea, a venit luna septembrie, mai exact vineri dimineata cand suna telefonul, Raspund:
 -Neatza
- Neatza, ce faci?
- Mananc.
- Sari?
- Poftim???
- Sari azi?
- Daaaaa....claaaaaaar, la ce ora?
- la ce ora vrei tu.
- Intr-o ora maxim sunt acolo!
- Ok, sa nu iti iei haine care sa fluture prea tare.

Si cam atat a durat... discutie, hotarat, etc.... intr-o ora eram acolo, dupa alte 2 ore eram deja "sarita" si cu un zambet mare si tamp  :D
si inca nu stiam ca suntem chiar in 13 :)))

Ca sa intelegeti ce spun, "luati cu filmarea" : http://www.youtube.com/watch?v=955KrUbyErQ


Cred ca fatza mea exprima suficient de clar "daca" mi-a placut :)))

















A fost un plan curajos la inceput de vara, am facut primul pas iar Universul (asa imi place mie sa ii spun), mi-a si adus ce imi doream si ce probabil acum ar fi ramas in asteptare :D
Si daca Bilutzele sunt Unicat, sper sincer ca aceasta experienta sa nu devina unica!!!

Sunt o norocoasa, recunosc! :D

Cu drag, Elly :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu